omdat ik zo actief ben qua bloggen

By 11:07


Ik schrijf dit terwijl ik moet leren, wat een feest. En als ik niks te doen heb ik bloggen het laatste waar ik aan denk, hoe slecht.

Oh, zie de afbeelding hierboven. Is het geen dropje? Ik heb 'm van tumblr en ben verliefd. Ik had vaak niks met tumblr, wist niet wat ik met de plaatjes moest. Nu kijk ik regelmatig om afbeeldingen te reposten, mn tumblr is justlearnandgrow!

Over 4 dagen ga ik Ariana zien. 4. 6 jaar geleden keek ik haar youtube filmpjes en later zag ik haar ook op tv. Nu kan ik in mn outfit haar naam roepen, wetend dat ze me niet hoort maar toch hopend dat ze me ziet en naar me zwaait. I know it's never gonna happen. Het is zo moeilijk om een bericht of iets te krijgen van je idool. Dit blogbericht gaat echt nergens over echt wat doe ik met mn leven doei .

Ik dacht ik laat even weten dat ik nog leef maar dit is echt een zootje, haha. Hey guys, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie ook iets om naar uit te kijken? De zomervakantie ofcourse! Het is zo dichtbij. Ik heb zin om op vakantie te gaan maar 6 week zonder school vind ik te lang. I love school ,don't jugde me.

Nou dit was dus m'n ik leef nog post. Stay beautiful

You Might Also Like

1 reacties