Versatile Award

By 07:20


Hey loves! Vandaag heb ik de Versatile Award voor jullie. Ik ben getagt door Naomi, heel leuk dankjewel! :)

Fact One 
In het begin van de week neem ik me altijd voor gezond te eten. Als ik halverwege de week wat ongezonds eet, eet ik de rest van de week extra veel zodat ik de week erop weer kan beginnen met gezond eten. Dit doe ik nu al 88968 week en ik schrijf dit met snoep naast me dus het gaat niet de goede kant op..

Fact Two
De kans is groot dat ik van vwo naar tl ga. Wauw, slim ben je valerie. Trots. Kuch

Fact Three
Ik houuuuu van pinterest, weheartit en tumblr. Ik doe niks anders oeps. Als je erop klikt ga je naar m'n 'account'.

Fact Four
Ik ben vegetarisch! Op m'n vorige blog heb ik het al een paar keer genoemd geloof ik .

Fact Five
Oke ik vind het nu al lastig haha. Ohja, ik krijg via ask wel es vragen over mijn blog. Nou beantwoord ik ze niet vaak omdat ik ask altijd persoonlijker vond maar als jullie vragen hebben, je kunt ze stellen! Als je hierop klikt word het in een nieuw venster geopent. Dit is niet echt een fact wauw, maar wat ik hiermee bedoel is dat ik dus veel vragen krijg, ook die niet over m'n blog gaan, zoals hoe het nu gaat. Nou, het gaat prima! Ik zal binnenkort een apart artikel schrijven, een personal update heb ik namelijk nog niet op deze blog geschreven.

Fact Six
Dit hoort een beetje bij fact five, vragen op ask. Nou krijg ik deze vraag niet alleen op ask maar ook gewoon in het 'openbaar' en via andere site's. Of ik bisexueel ben, of ik alleen op meisjes val blabla. M'n antwoord hierop is, ik val inderdaad ook op meisjes. Maar ook op jongens haha. Mij maakt het niet uit of iemand een jongen of meisje is. Als ik iemand leuk vind , vind ik iemand leuk. Maakt niet uit of het een jongen of meisje is. Hier komt ook een artikel over, waarschijnlijk deze week.

Fact Seven
Ik ben verslaafd aan het kijken van films en series. PLL, the Titanic, The To Do List, Gossip Girl. Ik heb echt geen leven meer haha.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Ik nomineer:

Iris (lifesmadeofbeauty)
Elisar (fabeli)
Gerieke (gerieke)

En ja je moet 15 mensen taggen maar dat lukt me niet dus ik geef het op.

Liefs xx

You Might Also Like

0 reacties