Running away from your bullshit, baby

By 11:00







Gister ben ik naar het "bos" geweest om foto's te maken! Samen met Silvie schoten we zo'n duizend foto's, want ja, samen foto's maken is altijd leuker dan alleen. Voordat we daarheen gingen kochten we een koekje, subway koekjes zijn hemels. We wouden ze bij een bankje opeten dus wij zijn door de modder naar een bepaalde plek van het bos gegaan, opzoek naar het bankje. Stond het bankje aan de andere kant van de sloot. Fijn. Ik kon er wel om lachen en heb daarna alsnog foto's gemaakt.

Het was koud! Wauw. Foto's met een jas is natuurlijk ook niet heel mooi dus die had ik niet aan en handschoenen was ik vergeten. Op de terugweg had ik zelfs kramp in m'n voet , vreselijk. De reden dat ik niet vaak buiten ben, haha. Juist omdat we er veel tijd en aandacht aan hadden besteed vond ik het een postje waard.

Liefs , Valerie.

You Might Also Like

4 reacties