let's be honest

By 08:59

Let's be honest, deze wereld is op dit moment niet het leukst. En dat ligt aan onszelf. We hebben altijd een mening klaar, zijn (te) snel negatief, zeuren veel en willen steeds meer. Heb je een nieuwe telefoon? Oke mooi, maar je wil toch liever een iphone 6. Heb je nieuwe kleren? Leuk, maar binnen 3 dagen zijn ze niet nieuw meer en moet je meer. Het is erg moeilijk om te doen wat je wil en te zijn wat je wil. En dat vind ik jammer en ik hoop stiekem dat dit artikel je een beetje helpt.

Dit artikel schrijf ik niet alleen omdat het me opviel via bijvoorbeeld internet, maar ook omdat ik er zelf mee te maken had/heb. Ik deed iets, direct commentaar. Ik droeg iets wat anderen niet mooi vonden, direct commentaar. Zo'n onzin. Laat iedereen gewoon dragen en doen wat ie wil. Je leeft voor jezelf toch? Niet voor de anderen. Trek je daarom ook niks van de anderen aan. Desnoods sta je elke dag voor de spiegel en zeg je dat je mooi bent, maak je veel foto's van jezelf en vind je ze ook nog mooi. Wat is daar mis mee? Niks. De enige persoon die je echt mooi moet vinden ben je zelf. Nou moet je beginnen bij het begin en direct jezelf mooi vinden is al een groot iets. Je moet jezelf accepteren, want sommige dingen kun je gewoon niet veranderen. Je kan niks doen aan je lengte, of aan je vinger. Je bent zoals je bent en daar moet je trots op zijn. Tuurlijk, je hebt de lengte en kleur van je haar in eigen handen en kan afvallen als je dat wilt. Maar over het algemeen is er niet veel te doen. So luvvv urself.

Iets bij meisjes is make-up. Ik zie vaak op ask staan 'ik haat het als meisjes veel make-up dragen.' Ik heb dan zo erg de neiging om die jongen een stoot te geven op de plek waar de zon niet schijnt. Wat heeft de make-up van een ander te maken met jou of met die persoon? Het zegt niks over die persoon, helemaal niks. Alle jongens gaan altijd beetje praten over dat het gaat om het innerlijk maar als een meisje er volgens hun niet mooi uit ziet is ze niet goed genoeg voor hun. Ik vind dit zo'n onzin. So girl, wear make-up if you want. Ik zelf kan ook onwijs genieten van een nieuwe lipstick. Draag ook wat je wil, zodat je elke dag in de spiegel kijkt en denkt 'wat zie ik er leuk uit vandaag.'Je mag dat denken, graag zelfs. (shoutoutje naar nonna voor de mooie spraakopname van gister, dankzij jou kan ik dit artikel maken ily)

Iets wat ik jullie allemaal wil meegeven, denk niet dat je iemand kent om hoe diegene doet of om hoe diegene eruit ziet. Je denkt dat je weet hoe iemand echt is, maar dat weet je niet. Omdat iemand vaak lacht betekend het niet dat die persoon zovaak vrolijk is. Omdat iemand rustig doet betekend het niet dat die persoon zo is. Je weet het niet. je kan het niet weten. Oordeel niet, laat iedereen in z'n waarde, Praat niet slecht over mensen, want de enige persoon die slecht is ben jij dan. Geef mensen zomaar complimenten en bekijk zoveel mogelijk dingen positief.
I love you 

You Might Also Like

0 reacties