forever alone day

By 00:29

Oke , oke, ik ben nog jong. Heb een heel leven voor me en moet niet zeuren dat ik op dit moment niet iemand heb om ook die perfecte tumblr foto's te maken en met wie ik tot midden in de nacht mee kan appen over leuke dingen van elkaar. Tenminste, dat word er gezegt. Iedereen van rond mijn leeftijd zit te zeuren over dat ze niemand hebben, dat ze deze dag haten want ze krijgen geen rozen. Hallo, we hebben elkaar, toch?

Valentijnsdag hoef je niet persé met iemand te 'vieren' waar je iets mee hebt. Je moet het 'vieren' met de mensen waar je van houd. Je moeder, vader , opa , oma, buurman, vriendinnen, noem maar op! Iemand waar jij veel om geeft . Het is een kleine moeite je vriendin een berichtje te sturen met 'ik hou van jou.' Voelt niemand zich alleen, haha. Nodig je beste vriendinnen eens uit, bak een cake of kijk een film waarin Leonardi di Caprio speelt ( ja, ik heb echt wat met hem. Hij is zo onwijs goed en knap . Wauw. Als hij m'n valentijn niet wil zijn he...) Maak gewoon wat leuks van vandaag!

Oke, even tussendoor. Mijn valentijnsdag met familie word 'm niet. Mn broertje komt net hoesten en half huilend de kamer in. Ziek. M'n vader is verkouden en ik zie m'n moeder vandaag niet. Top. Ik bel m'n vriendin wel, ahaha.

You Might Also Like

0 reacties