personal update

By 14:13

Ik heb 500 keer gezegt dat ik een personal update zou plaatsen en heb het nog nooit gedaan dus bij deze. Hi people, hoe gaat het met jullie? Ik heb vakantie, yes. Uitslapen en veel films kijken. Lui zijn is m'n ding.

Oke, waar moet ik beginnen. Hoe het gaat en hoe ik me voel. Nou, het gaat prima. Beter dan eerst. Op school heb ik het gevoel dat ik beter 'presteer' alleen m'n cijfers zeggen wat anders, oeps. Afwachten hoe de proefwerkweek gaat. Ik voel me ook beter. Tuurlijk, er zijn nog dagen dat het wat slechter gaat en soms duurt het ook even voordat ik me weer goed voel en weer naar buiten kan zonder te huilen. Maar hey, het kan niet in één keer goed gaan en ik leer er steeds beter mee omgaan.

Op school sta ik dus nog aardig wat onvoldoendes. Wel vind ik naar school gaan onwijs leuk. Veel mensen willen veel langer vakantie maar ik vind een weekje wel prima, heb nu al zin om naar school te gaan. Ik probeer alles veel beter te plannen als het gaat om toetsen . Als ik goed plan, alles uitvoer en echt leer moet ik het halen. Ik hoop het . Ik krijg hulp van de leukste mensen dus het moet lukken, haha.

Oh, ik heb ook een aantal berichten gekregen over m'n vorige artikel, over dat vallen op meisjes enzo. Zoals ik al zei komt hier later een artikel over. Wel heel erg bedankt dat jullie er zo op reageerden, doet me goed.

Hebben jullie nog plannen voor de komende tijd? In mei ga ik naar de Primark en naar het concert van Ariana! Verder heb ik een aantal feestjes in de planning, heel leuk.

Oke dit is een erg kort artikel, maar dit is wel hoe het nu ongeveer gaat. Ik ben niet erg gelukkig. Maar zeker niet ongelukkig. Het gaat steeds beter.

Heel veel liefs, Valerie.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuk dat je naar Ariana gaat, ik ga ook! 28 mei. Ik heb er heel veel zin in haha.

    BeantwoordenVerwijderen