waarom ik het niet erg vind dat de zomervakantie is afgelopen

By 12:25

Ik hoor mensen nogsteeds klagen over dat school weer begonnen is, dat het kouder word etc. I don't get it. Tuurlijk, vakantie is fijn en de zon is heerlijk, maar na zoveel week niks doen is het toch wel even lekker om weer de hele dag wat te doen? Hier mijn redenen waarom ik het niet erg vind dat de zomervakantie afgelopen is.

school
Iets wat veel mensen niet begrijpen, maar ik hou van school. Ik vind het leuk om met mensen te zijn en dat ben je als je op school bent. Ook vind ik het heerlijk om vroeg op school te zijn, gewoon puur om de gedachte dat ik wat met mn leven doe en aan het werk ben voor de toekomst haha. Jullie zullen me wel voor gek verklaren. 

herfst
Ik hou wel van crop tops en jurkjes, maar mn voorkeur gaat uit naar lange broeken en comfy sweaters. Ik voel me fijner als ik, tja, ben ingepakt haha. Nou is herfst echt perfect, soms kan je een vest als jas dragen en de andere dag regent het. Regen vind ik stiekem ook fijn. Vooral 's avonds, love it. Ook is het natuurlijk prachtig om naar huis te fietsen terwijl de bladeren van de bomen vallen en je de lucht van blauw naar grijs ziet veranderen. Misschien zie ik alles veel mooier voor dan het eigenlijk word maar oke, laat me.

dichterbij winter
Misschien is dit een dom iets omdat we natuurlijk aan de leuke dingen van herfst moeten denken maar winter is echt mn favoriet en ik kan daarom ook niet wachten. Kerstmis, sneeuw en warme chocolademelk. 

je doet meer
Ik weet niet of ik de enige ben, maar in de zomer vind ik het warm en wil ik of op het strand liggen of binnen zijn met ijs. In de herfst is het weer net goed om nog buiten te zijn om bijvoorbeeld te hardlopen of fietsen (nee het is niet dom om te gaan rennen of fietsen buiten, het is goed voor je!) Ik moet eerlijk toegeven dat ik een best lui persoon ben en ik het natuurlijk ook moet doen inplaats van erover te schrijven maar dat komt wel goed, haha.

make-up
Rode lipstick en een prachtige bruin of gouden ooglook, in de herfst vind ik de makeup echt het mooist en steek ik er ook het meeste tijd in. Puur omdat ik het niet steeds eraf hoef te halen omdat het zo warm is dat ik wil zwemmen of te lui ben om mn bed uit te gaan en daarom mn hele dag in bed besteed met netflix en eten (nou zullen die dagen er in elk seizoen wel zijn oei)

Naast dit, hoe gaat het met jullie? Ik blog heel weinig en kan wel zeggen dat ik het weer ga oppakken, maar dat doe ik toch niet, ookal wil ik het. Met mij gaat het verder prima! Dit weekend heb ik voor het eerst in tijden meer gedaan dan op de bank liggen en ik ben erg moe dus ga zo lekker naar bed. 
Slaaplekker xx 

De afbeeldingen komen zoals gewoonlijk van tumblr

You Might Also Like

0 reacties